19 Şubat 2015 Perşembe

Tower of Glass / Cam Kule


Son zamanlarda okuduğum kitaplar ile ilgili bir şeyler yazmama sebebim tembellik değilmiş. Beni heyecanlandıran, paylaşmak istediğim kitaplar okumamışım sadece. 
Gece uyutmayan, elimden bırakamadığım bir kitabı okumayı çok özlemiştim. 
Eğer Robert Silverberg hiç okumadıysanız hemen İçeriden Ölmek ya da Cam Kule'yi alın ve okumaya başlayın. Ben de yarın Gece Kanatları'nı almaya gideyim. Umarım bir an önce tüm Robert Silverberg kitapları çevrilir.Herkes Robert Silverberg okur.
İşçi - işveren ilişkileri, yaratılış süreci, tanrılaşma ve din aynı hikayede ancak bu kadar müthiş bir araya gelebilirdi. Anlatılan hikaye de bilimkurgu üstelik. Androidlerin gözünden dünya ve şartlar, insanların gözünden toplum ve olaylar öyle güzel anlatılmış ki. 
Ve elbette her şeyi başlatan adam yaratıcı Krug... 
Tüm karakterleri çok sevdim. Krug ve oğlunun ilişkisi, her ikisinin değerleri, inandıkları ve dünyaya bakışı, android toplumu ve tavırları enfesti. 
Hikaye ve anlatım inanılmazdı. Mutlaka okuyun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder